Ülj le mellém

Kívánságlista 2018-ra

Top 5 szerda

2017. december 26. - farmosidora

2018-gold-new-years-day-new-years-eve-sylvester-2910474.jpg

Hű, de gyorsan elrepült ez a hét, én pedig újfent azon kapom magam, hogy szerda kedd van, és a hónap negyedik TOP 5 rovatával illene érkezni, aminek megírása töltött káposztával, és szaloncukorral teli hassal nem a legegyszerűbb művelet. Az elmúlt napok karácsonyi sűrűségében nem nagyon volt időm a jövő évi olvasmányaimat tervezni, de most már van idő megpihenni két evés közt, és egyrészt számot adni az elmúlt évről, másrészről pedig elgondolkozni a következőn. A mostani téma az utóbbi gondolatokat fogja össze.

A leírásában ugyan szerepel, hogy inkább műfajokat, témákat kellene boncolgatni, de mivel én az idei olvasmánylistámmal tökéletesen elégedett voltam sokszínűség szempontjából, így egyszerűen csak annyival elintézhetném a bejegyzést, hogy az ideihez hasonló listát szeretnék magam mögött tudni egy év múlva ilyenkor. Tehát engedtessék meg nekem, hogy mégis konkrét könyvtervekkel érkezzek.

Év elején teljesen szinte teljesen lenulláztam a moly-os várólistámat, mivel nem olvastam róla semmit. Ezért úgy döntöttem, idén bölcsebben választom meg azokat a könyveket, amik felkerülnek rá, és majd ügyesen szinten tartom. Ez annyira zseniálisan sikerült, hogy most év végén 90 könyv szerepel rajta. Úgy döntöttem (megint), hogy 2018-ban ezt a listát márpedig csökkenteni kell. Jöjjenek a könyvet, amiket feltétlenül el szeretnék olvasni róla, méghozzá kategorizálva.

5. A legrégebbi könyv, ami a várólistámon csücsül:

Dan Wells: Nem vagyok sorozatgyilkos

Várólistára kerülés dátuma: 2016. május 18., 13:56

Ó igen, cirka másfél éve ott ül, miközben a történet nagyon izgalmasnak tűnik. Kicsit visszatart, hogy egy hatrészes sorozatról van szó, még akkor is ha kimondottan szeretem, a nem önálló köteteket. A Dexterhez való hasonlítgatás pedig egyszerre kelti fel az érdeklődésem, és rémít meg.

covers_204578.jpg 

4. A legszebb borító

Ezért a címért két kötet is versenyez, név szerint:

Túl sok mondanivalóm nincs a két könyvről, szerintem a borítók magukért beszélnek.

covers_462525.jpg covers_262291.jpg

 

3. A könyv, amivel szemben a legnagyobb elvárást támasztom:

Margaret Atwood: A szolgálólány meséje

Várólistára kerülés dátuma: 4 hónapja

Nos igen. Ezzel a regénnyel kapcsolatban elkövettem egy hibát, ugyanis a belőle készült sorozatot már láttam, és tudom, hogy nagyon nehéz lesz megszokni a neveket például, hiszen Offred-ből Fredé lesz, és hasonlók. Mindemellett maga a történet nagyon erős volt a képernyő előtt ülve, és őszintén remélem, hogy a lapokról egy még mélyebb, még fájdalmasabb disztópikus világ köszön majd vissza.

covers_438047.jpg

2. A legjobban várt magyar

Bíró Szabolcs: Non nobis Domine

Várólistára kerülés dátuma: 3 hónapja

1. Az író, akinek a stílusára leginkább kíváncsi vagyok

Sarah J. Maas: A Court of Thorns and Roses – Tüskék és rózsák udvara

Rengeteg helyen olvastam már értékeléseket Sarah J. Maas könyveiről, és legtöbb helyen igen pozitív véleményt alkotnak róla. Így hát nincs mit tenni (nagyot sóhajt), mint hogy belevetem magam az ismeretlenbe, és várakozással teli nekikezdek olvasni tőle.

covers_418224.jpg

 

Hamarosan jelentkezem egy évértékelő bejegyzéssel is. A januári TOP 5 témákat pedig legjobb tudomásom szerint még nem hozták nyilvánosságra. Amint az egyik kedves moly rámutatott, még csak kedd van, no de sebaj, több időm lesz megírni az ajánlókat, amikkel jócskán el vagyok maradva.

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegypercre.blog.hu/api/trackback/id/tr6913524937

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Amik kihozzák belőlem a szószátyárt 2018.01.24. 19:35:51

Az eheti TOP5 szerda témáján sokat gondolkoztam, ugyanis olyan könyvekkel kellett volna érkezni, amik nem tetszettek, de szeretünk róluk beszélni. Az az egy problémám van a dologgal, hogy összesen egyetlen ilyen könyvet találtam az olvasmánylistámon,...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása