Ülj le mellém

Ide nekem a zsiványok hercegét

Interjú

2018. március 30. - farmosidora

A mai interjú-pénteken a kanadai Elle Kennedyről tudhattok meg érdekes dolgokat, olvasói kérdésekre válaszolt, még 2016 júliusában. Az eredeti cikket ITT olvashatjátok.

A nálunk is egyre nagyobb népszerűségnek örvendő írónő romantikus, young adult, new adult műfajban alkot, válaszai nagyon szimpatikusak, és néhol igen meglepőek. Furcsa, hogy mennyire hajlamosak  vagyunk általánosítani, hiszen egy ilyen zsánerben alkotó írótól más kedvenc írókat, vagy sorozatokat vártam volna. Kijózanító ráébredni arra, hogy nem szabad soha, senkit beskatulyázni.

img_1314.jpg

(a kép forrása: https://www.ellekennedy.com/about-elle/)

Sara: Hatalmas rajongód vagyok. Imádtam a Claimed-et, és alig várom, hogy rátehessem a kezem az Addicted-re is. A posztapokaliptikus háttér szuper szexi volt és vicces! Mindig szeretted a világvége típusú sztorikat, vagy ez új érdeklődési kör?

Elle Kennedy: Mindig hatalmas rajongója voltam ezeknek a történeteknek. A young adult disztópia az egyik kedvenc műfajom, ha könyvekről van szó, és szívesen darálok olyan sorozatokat, mint a Walking Dead vagy a Visszatérők (The 100). Szeretem azokat a történeteket, amelyeknek megvan a saját világuk, és létrehozhatod bennük a saját univerzumod, egészen az alapoktól.

 

Jo: Volt a The Deal – Az üzlet cselekményéhez hasonló tapasztalatod az egyetemen? (Ha igen, akkor féltékeny vagyok!)

EK: Bárcsak lett volna! Sajnos nekem nem jutott egy kigyúrt hoki játékos sem – ugyanakkor biztos vagyok benne, hogy sokkal szórakoztatóbb lett volna, ha lett volna egy Garett Graham az életemben.

 

M: Annyira szeretem, hogy nincs instant szerelem a könyveidben! Tudsz még olyan könyveket ajánlani, ahol hasonló típusú románcról olvashatunk?

EK: Sarin Bowen Ivy Years (még nincs magyar fordítás) könyvei tipikus fokozatosan szerelembe esős regények – imádom őket!

covers_415191-horz.jpg

Chhaya: Rengeteg romantikus könyvet olvasok, de ezek néha irreális elvárásokat ébresztenek. Bármi tanács arra vonatkozóan, hogy lehet megtalálni a szerelmet a valódi világban?

EK: Ó te jó ég! Ez egy igen nehéz kérdés. Azt hiszem, hogy a szerelem talál meg téged, méghozzá általában akkor, amikor egyáltalán nem is keresed. Úgy gondolom, hogy a legfontosabb dolog emlékezni arra, hogy a valódi párkapcsolatok nem mindig lesznek olyanok, mint a romantikus regények kapcsolatai. Hajlandónak kell lenned arra, hogy kompromisszumokat hozz.

 

Alexa: Melyik író, vagy írók inspiráltak téged leginkább az életed során?


EK: Hatalmas rajongója vagyok Stephen Kingnek és a képességének, amivel egyedi univerzumokat alkot valamint  olyan történeteket, amelyek szereplői szinte lelépnek a lapokról. És szeretem Danielle Steelt, az ő romantikus regényei epikusak. Szinte az összes könyve a polcomon van.

 

Diana: Szerettem a nemrégiben létrejött együttműködésed (Erin Wattként) Jen Frederick-kel; A Royal család (The Royals) sorozat fantasztikus. Mindig kíváncsi voltam arra, hogyan ír együtt több író? Te írod minden második fejezetet? Vagy összeültök írni?

EK: Már az írás előtt megtervezzük a sztorit, utána felosztjuk. Általában egyikőnk ír jó sokat, aztán váltva. Vannak bizonyos jelenetek, amelyeket egyikőnk lefoglal magának, de a legnagyobb részben adok-kapok folyamat. Őszintén szólva, még így is, hogy ide –oda adogatjuk egymásnak a könyvet, a rengeteg változtatás, szerkesztés, és ötletelés után már nehéz megmondani, hogy ki mit írt.

 

Tabitha: Nincsenek szavak, amikkel le tudnám írni, hogy mennyire fantasztikusak és csodálatosak a történeteid. Nagyon amatőr író vagyok. Szerinted hogy lehet megfogni az olvasókat, már a könyv legelején?

EK: Több dologból tevődik össze. A sztorinak kell egy szilárd alap, ugyanakkor legyen benne valami vicces, érdekes dolog, ami megfog. Olvasóként általában az első néhány oldal után meg tudom mondani, hogy élvezni fogom-e a könyvet, amit a kezemben tartok. Azt hiszem a kulcsa az, hogy jó helyen kezdd, és legyen annyira megnyerő, hogy az olvasó tovább akarjon lapozni.

covers_456352-horz.jpg

Lea: Ha beleírhatnád magad egy romantikus történetbe, mi lenne a címe? Hol játszódna, és kibe lennél szerelmes?

EK: Ó te jó ég, ez egy nehéz kérdés! Valószínűleg egy történelmi regénybe írnám magam, én lennék a távolságtartó lány, akinek van egy titkos vad oldala, és a hősöm a zsiványok hercege lenne, vagy ilyesmi, aki kihozná belőlem a rosszabbik énemet. Cím… ötletem sincs. Borzasztó vagyok a címadásban.

 

Kelly: Elle, fennhangon nevetek a könyveiden. Mi ad ihletet a humorhoz? Ki nevettet meg legtöbbször az életedben?

EK: A barátaim és a családom segítenek, amikor a vicces dolgokról van szó. Nagyon sok humoros részt valódi események és beszélgetések inspiráltak. Általánosságban véve nagyon szarkasztikus vagyok, ez pedig gyakran a szereplőimen keresztül köszön vissza.

 

Marcie: Oké, szóval muszáj lenne randira menned az egyik hoki játékossal az Off-Campus sorozatból. Kit választanál?

EK: Mindig is azt mondtam, hogy a #TeamGarret, de azt gondolom, hogy mégis Dean vinné a prímet. Van valami az ő fennhéjázó sebezhetőségében, amit ha összevegyítünk a humorával, akkor egyértelműen ő a nyerő. Plusz, nem árthat, ha egy igazi szépfiúval mutatkozol.

 

 

Kapcsolódó weboldalak:

http://www.ellekennedy.com/
https://www.facebook.com/AuthorElleKennedy
https://twitter.com/ellekennedy

 

Köszönöm, hogy olvastál!

Kapusi-Farmosi Dóra

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegypercre.blog.hu/api/trackback/id/tr2713789958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása