Ülj le mellém

A csoki nem bűn, avagy "nembűnös" szokásaim

Bloggerképző 5/30

2019. július 08. - farmosidora

Bloggerképző 5/30-as bejegyzés következik, amely témája: a bűnös szokásaim.

Sokat gondolkoztam, mert alapvetően nem tartom bűnösnek azokat a szokásokat, amelyeket örömet okoznak. Gondolom, hatalmas logikai bukfenc van ebben a feltevésben, de tegyük ezt most félre kicsit, és reménykedjünk abba, hogy nem vagyok se szociopata, se pszichopata, se szadista.

Akkor nézzük, hogy mik az én "nembűnös" szokásaim, a teljesség igénye nélkül!

pexels-photo-1028714.jpeg

Aki ismer, tudja rólam, hogy betegesen édesszájú vagyok: képes vagyok napi több szelet (szerintem tábla is menne) csokit bemajszolni, ha nem szólok magamra, hogy most már aztán elég lesz. Ugyanez áll sütire, aszalt gyümölcsökre, csokis aszalt gyümölcsökre és a többi, és a többi.  Viszont a cukrászdai süteményekért nem rajongok, mert sok helyen nagyon "egyízűek". 

 

Gombóc Artúr a világon mindennél jobban szerette a csokoládét. Ha megkérdezték tőle, hogy milyen csokoládét szeret a legjobban, habozás nélkül fújta, mint aki éjjel-nappal ezen töri a fejét. A kerek csokoládét, a szögletes csokoládét, a hosszú csokoládét, a lapos csokoládét és minden olyan csokoládét, amit csak készítenek a világon.

Csukás István: Pom Pom meséi 

 

Már említettem korábban, hogy mennyire imádom a kávét. Egy időben sokat kutakodtam, hogy egészséges-e vagy sem, de legalább akkora tábor bizonygatja, hogy bele fogok halni, mint amekkora azt, hogy kétszáz évig fogok élni. A legegyszerűbb megoldást választottam: iszom, amikor jól esik, figyelem a szervezetemet, mikor hogy reagál, kell-e még egy csészével, vagy igyak egy koffeinmenteset inkább. Igen, azok közé tartozom, akik kifejezetten az íze miatt isszák, így nem cukrozom agyon, hogy elvegye a keserűséget, bár annyira menő sem vagyok, hogy feketén igyam.

 

pexels-photo-1251175.jpeg

 

Szeretek néha bugyuta sorozatokat, filmeket nézni. Amikor teljesen tele van a fejem, és éppen a könyvek sem tudnak segíteni, mert annyira fáradt vagyok, hogy képtelen vagyok felfogni, mit olvasok, olyankor veszem elő ezeket. A jelenlegi kedvencem a Jane, the Virgin, azaz a Szeplőtlen Jane. Tingli-tangli, szappanopera beütőssel, rengeteg drámával, szerelmi sokszögekkel, de valahol mégis szerethető, és a karakterek nagyon az ember szívéhez nőnek.

 

jane-the-virgin-desktop-wallpaper.jpgForrás: https://www.hercampus.com/school/montclair/jane-virgin-season-5-predictions

 

 

Köszönöm, hogy olvastál!

Kapusi-Farmosi Dóra

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegypercre.blog.hu/api/trackback/id/tr114931810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása