Ülj le mellém

Ugyanaz a tartalom, más felület!

2020. augusztus 26. - farmosidora

elkoltoztem_itt_megtalalsz.png

 

Megérett az idő a változásra, így hosszas agyalás után megvásároltam a saját domainemet, és most már körülbelül egy hónapja építgetem a weboldalam, ami a következő címen érhető el: csakegypercre.hu

Épül-szépül, sorozatosan kerülnek fel a tartalmak, igyekszem heti kettővel szolgálni. 

Bízom benne, hogy sokan velem tartotok majd az új helyre is, sok újdonsággal készülök nektek. Egyrészről komolyabban elkezdtem foglalkozni a Gárdonyi-projekttel, amely keretein belül igyekszem megismerkedni kedvenc íróm teljes életművével és életével. Készülök nektek programajánlókkal, irodalmi múzeumokkal, túrákkal, érdekességekkel, illetve még több szépirodalmi művel, és természetesen továbbra is megpróbálok lépést tartani a friss megjelenésekkel is. 

Köszönöm, hogy itt voltatok, várlak titeket a csakegypercre.hu -n!

Kapusi-Farmosi Dóra

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegypercre.blog.hu/api/trackback/id/tr5716177866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szilvió 2020.08.26. 22:15:28

Szívből gratulálok a költözéshez, én is gőzerővel dolgozom rajta! :)
Ügyes leszel, és bár ez egy hatalmas lépés, meg fogod majd ugrani! :)

Szilvió 2020.08.26. 22:17:23

Mármint már megugrottad, de hogy tudod majd tartani, hozni, ilyenek... :D
Nem értem, hogy miért blogolok, amikor két átolvasás után is ilyen hülyeségeket írok. :D

farmosidora 2020.08.27. 06:08:09

@Szilvió: Köszönöm, nagyon kedves vagy! :)
Á, én is ezerszer olvasok át mindent, és egy csomószor írok irgalmatlanul nagy baromságokat :D
Ha tudok segíteni valamiben, keress meg nyugodtan és beszélünk :)
süti beállítások módosítása