Ülj le mellém

20 tény rólam

Bloggerképző 2. nap

2019. július 02. - farmosidora

20 tény...jesszus, tényleg jól meggondoltam én ezt? Még csak a második napon járok (azt csak halkan teszem hozzá, hogy a második napon írtam meg az elsőt is) a harmincból, de már látom, hogy ez nem lesz egyszerű menet. Ahogy a bemutatkozásban is írtam, nem vagy túl jó abban, hogy magamról beszéljek, fixen kibillenek a komfortzónámból, de azt hiszem ez végül is jó dolog.

20_teny_rolam.png

1. Kávé, kávé és még mindig kávé! Minden mennyiségben!

2. Idegesítenek az ismétlődő zajok: ha valaki kopog az asztalon, csörgeti a kulcsát, folyamatosan cuppog, csikorgatja a fogát és a többi és a többi. Egyszerűen falra mászok tőle.

3. Imádom a természet illatait: fű, fa (élő is, megmunkált is), víz bármi jöhet. Ennek megfelelően szeretek kint lenni a természetben.

4. Ha már az illatoknál járunk, a hideg ráz a fenyő és az óceán illatú dolgoktól.

5. Amikor csak lehet, kerülöm a csirkéket. Nagyon, de nagyon nem szeretem őket, hiába nőttem fel kisvárosban.

6. Majdnem minden évben veszek határidőnaplót/naptárt/újabb és újabb füzeteket, de többnyire néhány oldal után üresen kerülnek az ezeknek állandósított tárolódobozokba. A feljegyzéseket inkább a telefonomban tárolom, hiába vagyok szerelmes a korábban említettekbe. De még dolgozok az ügyön!

7. Több könyvet veszek, mint amennyit elolvasok. Ez pusztán előrelátás....legalább is ezzel nyugtatom magam. Szeretem, ha van több olvasatlan könyv a polcomon, így a hangulatomnak megfelelően választhatom ki a soron következő olvasmányomat.

8. Szeretek addig filozofálni, amíg már úgy érzem, hogy az agyam nem képes tovább pörögni a témán, mert elérte a határait.

9. Nagyon sok minden érdekel felszínesen, de kevés dolog az, amiben szívvel lékekkel el tudok mélyedni.

10. A vőlegényemmel már 7 éve szeretjük egymást.

dscf3446.JPG

11. Van egy imádnivaló foxi kutyusom, akit Nyuszónak hívnak, mert egy baleset miatt nehezen használja a jobb hátsó lábát.

12. Nem szeretem, amikor megmondják, hogy nőként mit tehetek meg, és mit nem. Ilyenkor nagyon vehemensen (néha túlzottan is) kiállok magamért.

13. Könnyen átveszem a környezetem hangulatát.

14. Általában két könyvet olvasok egyszerre: egy regényt, és egy novelláskötetet.

15. Sokszor jobban motivál, ha valaki azt mondja, nem tudok megcsinálni valamit. Ilyenkor elkezd bennem dolgozni a csakazértis, és keményen küzdök, hogy bebizonyítsam, meg tudom tenni.

16. A Moly-on én írom a Bűnügyi rovatot.

17. Szeretem az amerikai focit, bár még csak két szezon néztem végig, de elvakult Philadelphia Eagles szurkoló vagyok.

18. Ritkán haragszok meg valakire, de ha igen, akkor haragtartó vagyok.

19. Imádom a humort, úgy gondolom, hogy a nevetés a legnehezebb élethelyzeteken is képes átsegíteni.

20. Nem szeretek ruhát vásárolni, mindig nyűg. Nem, cipőt sem. Ennek ellenére sok van belőle, mert édesanyám mindig azt mondta, hogy legyen mit felvennem.

 

A 30 napos kihíváshoz a Bloggerképző Facebook csoportjában tudsz csatlakozni.

 

Köszönöm, hogy olvastál!

Kapusi-Farmosi Dóra

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegypercre.blog.hu/api/trackback/id/tr8314923432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása