Ülj le mellém

Zenei kavalkád Ülj le mellém módra

Bloggerképző 22/30

2019. november 04. - farmosidora

Bloggerképző 22/30-as bejegyzés következik, amely témája: tíz kedvenc dalom.

Vallomással kezdtem: csaltam...

A 21. bejegyzést (valami hiányzik) még nem tudtam megírni, mert fel kell érte törnöm kicsit a lelkem. Nem biztos, hogy sikerülni fog, de nem akartam megakasztani a nyerő szériámat, mostanában túl jól tudtam tartani magam a menetrendhez. Pont jókor jött ez a mostani téma, egy kicsit lubickolok is benne, dúdolgatok, bólogatok. Annyit ígérhetek, hogy nem lesz egyhangú!

girl-1990347_960_720.jpg

Oasis - Wonderwall (Cover by Jackie Thomas): az esküvőnkön ez volt a nyitótánc, így egyértelmű volt, hogy itt is elől kell szerepelnie. Az eredetit is szeretem, de ez a feldolgozás egyszerűen gyönyörű.

 

Disturbed - The Sound Of Silence

 

System Of A Down - Lonely Day

 

HAVASI — Tavaszi szél | Kultúrák Hídja szimfónia

 

Fun.: Carry On (ACOUSTIC)

 

Goo Goo Dolls - Iris

 

Anna Kendrick - Cups (Pitch Perfect’s “When I’m Gone”)

 

Ram Jam - Black Betty

 

Aretha Franklin - (You Make Me Feel Like) A Natural Woman

 

4 Non Blondes - What's Up 

 

+1 Bónusz majdnem bármelyik szám Pinktől, de legyen most a Try

 

 

Remélem ebben a fenti listából találtál új kedvenceket, annyi biztos, hogy én jól szórakoztam a cikk megírása közben. Megállapítottam, hogy 10 szám kevés, még sok mindennek lett volna itt helye: Rammstein, Ben E. King, LP, Pink Floyd, még felsorolni is hosszú lenne. 

 

Köszönöm, hogy olvastál!

Kapusi-Farmosi Dóra

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegypercre.blog.hu/api/trackback/id/tr5115288112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása